4 september, barnpassning snart!

2010-09-04 @ 14:05:19
' Hej i rutan!

Jeppp, då va det lördag eftermiddag och solen är framme, härligt! Lämnade Johanna för någon timme sedan och nu sitter jag hemma hos pappa. Ska snart ta en dusch, tänkte egentligen unna mig ett varmt bubbelbad men hm.. Jag har inte tid? Kanske kan unna mig ett litet fotbad istället? Låter skönt...

Ikväll blir det som sagt att passa världens goaste barn; Hugo och Axel! Ska bli jättemysigt, blir ju övernattning i Höör så i morgon vaknar man antagligen tidigt av de som sötnosarna. Mysig kväll. I morgon blir det ju shopping sen kommer min söta OLIVIS PIVIS till mig. Jag ska klippa henne och färga hennes hår. Underbart, min fina vän <3

Nej nu ska jag ägna lite tid åt mig själv!

Just nu..

Röda tånaglarn, söttttt -v-




I only think about how it's possible that it went like this. I thought you were a prince with everything, but now you're the prince with excuses. If even a prince? I waited out every day to meet you. But when the day was over, I was without capacity for anything. Cuz you were never there, the only thing I faced was my own disappointment. Now I look at you as if you're a terrible coward man.
For it is what it is, you're a coward. Afraid of more than you show. And actually, I am glad I gave you up. That I came up with who you really are. I say goodbye now. For it is over now, let our love falling asleep forever. Bye.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback