5 september, en lördagmorgon som denna.

2010-09-05 @ 08:28:04
'Tjooo.

Då gick man upp klockan 7,00 idag eftersom lilla axel inte ville sova längre då efter att ha legat på mitt bröst i nån timme. Hmm, jag är dödstrött -.-' Jag tror VERKLIGEN att skaffa barn ska vänta RÄTT länge till. Shit vad jobbigt :) haha! Men kul ändå.

Gick upp och bytte blöja på lille Axel, bara jag som var uppe. Claes och Pernilla sov och Miche sov. Jag och barnen vakna bara, kuligt! Plockade undan lite, sen spelade vi lite med kortoch nu sitter jag här. Miche sitter i soffan och kollar TV med dom små :) Bra sysselsättare; TV! Då och då hör man Hugo "Det tycker jag inte om" då beyder det att man ska byta kanal.. Hmm, ja ni förstår ;)

Well bilder kommer sen! Vi ska bara äta frukost och lite sånt sen ska vi vidare till Malmö för att handla skor. Fick 500 av pappa igår så vi får se hur långt det räcker. Sen ska väl Tim med Miche hem och min FINA VÄN Olivia ska ju med mig! :) Hihihi! Fin söndag (Y)


Här bor dom och här har vi passat dom små grynen! :)


Axel.


Hugo.


Hugo <-- och --> Axel


Hejdå./



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback