6 september, med brist på annat.

2010-09-06 @ 18:14:12
'Tjaa!

Jaha, måndag igen.
Allt går så galet snabbt :O jag som nyss tyckte det var fredag... Aja, anyway. Jag sitter hos mamma just nu. Har precis skickat ett mail till Malmö Dansakademi (Skånes största dansskola) ska nämligen börja träna där nu när jag går i Malmö. Dock finns där så mycket som jag skulle vilja gå på så nu har jag ingen aning vad jag vill mest :) Men det får man ju prova sig på!

Gårkvällen med Olivia var hur förhärlig som helst! Mös och sånt mys, sen kollade vi på filmen "Kogänget". Haha som vi skrattade. Sen somnade vi sött och i morse var vi SÅÅ trötta. Inte konstigt att jag var det eftersom att jag gick upp 7,00 i igår så ja... Men men ska sova TIDIGT ikv... Mamma kommer snart hem, min ÄLSKADE MAMMI. Vi äta mat tillsammans, gå en runda och sen ska vi sticka till Mega Sun och sola. Helt underbart!

Om ni undrar så är jag fortfarande galet förkyld och hostar fortfarande.. Och idag har jag dessvärre även huvudvärk.. Men ja det går väl över någon gång! Ska faktiskt dricka te och sånt mög ikväll så jag hoppas att det går över då! Well, nu ska jag göra annat.






Måndagens outfit:
*Svarta leggings (lite genomskinliga)
*Gråa shorts
*Svart långt linne
*Röd 3/4 tröja
*Svart sjal med gråa, röda och beiga detaljer.
*Svarta armband
*Pärlarmand och pärlhalsband
*Silverklocka med strass
*Silverringar.

Puss/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback