8 september, shoe-time ;)

2010-09-08 @ 21:06:40
FÖRSENAT INLÄGG! (SKULLE VARIT INNE 18,00)




' HEEEEEEEJ!

Haha, jaha!
Idag är jag tusan ta mig speedad! Har varit helt flumm hela dagen, knasigt värre.. Nog värst på engelskan då vi har en lärare som heter David (engelsk uttal) och så satt jag ner på golvet innan vi gick in, så öppnade han klassrummet vi skulle vara i och då sa jag högt "DAVE THE BABE VÄNTA!" haha. Shit vad jag skratta när jag kom på mig själv efter meningen. Och David bara kollade på mig som jag var helt knasig, alla andra skrattade xD haha. KNAS!

I övrigt höll jag och Olivis Pivis på att bli utslängda från mattelektionen för att vi sjöng rätttttt så högt -.-' vadå det va en fett bra låt vi lyssnade på "piña colada boy" varför inte sjunga då ;) haha. Lilla Carmen blev sur :( buhu! Skitsamma, efter skolan gick jag och Olivia till Entré och kollade på kamera och annat. Sen åkte min fina vän hem och då mötte jag istället upp lilla Jakke som jag inte träffat på överlänge förutom på bussen. Så jag hjälpte henne med skor och jacka. Sen stack vi också hem och nu sitter jag här. Mormor körde mig hem! Tack för dagen finisar!

Nu ikväll ska jag äta kvällsmat, eventuellt kommer min ÄLSKADE syster hit och snackar skit med mig! Myspys... Påtal om något HELT annat så har jag lyckats sälja min moppe :D Eller min älskade pappa lyckades! ;) Igår blev den såld så nu har jag 15 000 till som ska sparas till lägenhet! SKITNAJS!

Men nu ska jag visa er mina 3 par skor som jag köpte i söndags ;) Lite sen update men vafan! :) Här kommer den!


jag just nu om inte annat ;)


Mina ÄLSKLINGS skor... Liknar inneskor, MEN NEJ, det är uteskor, så tyst :D


Fodrade gosiga stövlar (fejkläder) med snörning där bak. Snygga!


Ballerina, bättre närbild här nedan. För dom är glittriga :D WIE!


HIHI!

Dagens inköp.


Spetsbody ;) MJAU!


Halsband, skitsnygga med nitar och kors! :D



Och nitarmband, läderarmband och vanliga trädda kulor :D SKITSNYGGT!

Slut för mig :) Nu ska jag käka kebabbbbb ;)

PUWSS!/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback