9 september, STÄÄÄÄD-DAG!

2010-09-09 @ 22:41:11
'Hejsan hoppsan!

Jahapp,
fifasen jag är dödstrött -.-' Kom hem från skolan, och då fick jag ett MEGARYCK.. Var bara tvungen att städa ;o Så jag rensade bort allt från skrivbordet och från fönsterkarmen. Damsugade sen dammade jag av skrivbordet och fönsterkarmen och sen drog jag ut sängen, soffan och skrivbordet och damsugade bakom där alla äckliga damråttor fanns. Uew..

Så ja jag städade kanske i 2 timmar, galet länge... Så därför har jag inte uppdaterat så mycket :) Jaja, men nu ska vi snacka helg! :D För det är FREDAG I MORGON! :D Asså tiden går så knasigt snabbt :O Så i morgon blir det bad i min bubbelpool och sen fest hos Josse A! WIHOOOOOOOO!



Nu ska jag sova pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback