2 september, beautyful nightmare.

2010-09-02 @ 21:45:11
' Tjo.

Well, just nu vill jag bara sitta och lägga ögonen i kors och få dampanfall... Ni vet nog hur jag menar. Jag är på SÅÅÅ konstigt humör. Jag är typ glad som in i, men samtidigt helt ledsen :O Jag är trött på förhållandet jag har, mest för att det INTE ALLS funkar som jag vill. Det stör mig verkligen...

Annars har min dag varit bra, gjorde kiseklor efter skolan. Gjorde akryl istället för gel, får se hur det funkar. Första gången jag byggde på (första första asså) så gjorde jag det med akryl men det gick av dagen efter så då fick jag en helt dålig uppfattning om det så efter det gjordejag det bara med gel. Men faktiskt har mycket med påbyggning med hormonerna i kroppen. Jag kommer ihåg i vintras när jag gjorde det, det gick inte alls bra? Tappade naglarna utan anledning och nu har det gått hur bra som helst, hoppas på att akrylen är lika bra!

Min helg ser lite speciell ut, tror jag? I morgon är det rätt många alternativ jag kan välja på.. Men det får vi se i morgon. Lördag blir det att passa barn på kvällen sen blir det shopping på söndagen. Jippey, måste handla skor!!!!
Men nu pallar jag inte skriva mer!


Det är sista gången nu älskling. Det räcker nu, jag är trött på detta och jag är ledsen men det är nog även sista gången du får kalla mig din flickvän för "din ostan" orkar inte med detta mer. Det är tråkig, ja.. Men man ska vara trygg hos den men tycker om och det kan jag inte vara när du glömmer mig. Jag försökte, det gick inte, nu står jag här, ruta ett!
Hejdå!

Ha det nice, för det ska jag ha.
Med eller utan, jag kör mitt eget race./

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback